Finnair ja Wall tarjosivat alle 20-vuotiaiden MM-kisoihin Nuorten Leijonien maalivahdeille Suomi-aiheiset maskit. Bona Hallikaisen maalaamista maskeista toinen arvotaan huhtikuun alussa Leijonat.fi:n kilpailussa.
- Maskit on maalattu Wallin parhaaseen W10-malliin, jonka ulkokuoren komposiitissa on käytetty useita kerroksia luodinkestävää kevlar-kuitua sekä lentokoneteollisuuden käyttämää hiilikuitua, Petri Karvinen Wallilta kertoo.
- Yhteensä maskissa on 12 kuitukerrosta, jotka on käsin laminoitu ja liitetty toisiinsa epoksihartsilla, jolla on ylivertainen iskunkestävyys. Pehmusteena on käytetty perinteistä Rubatex-pehmustemateriaalia, joka mukavuutensa ansiosta on monien NHL-vahtienkin mieleen.
Finnair näkyy maskin otsalla logollaan tyylikkäänä maalauksena - ei siis tarrana. Karvinen pitää logomaalausta tyylikkäänä ratkaisuna.
- Ja Suomi-teksti leualla kertoo viimeistään, mistä tullaan, Karvinen sanoo.
Finnair on Leijonien virallinen lentoyhtiö ja pitkäaikainen pääyhteistyökumppani. Leijonat lentävät sinivalkoisin siivin kansainvälisille otteluareenoille ja Finnair näkyy yksinoikeudella Leijonien peliasussa MM-kisojen aikana. Finnairilla nuorten kisojen maskikampanjaan oltiin tyytyväisiä.
- Yli puolet suomalaisista seuraa aktiivisesti jääkiekkoa ja Leijonia. Näkyvyys peliasussa yhdistää Finnairin Leijoniin ja luo näin positiivista mielikuvaa brändille. Erityisesti tämä korostuu MM-kisojen aikana, jolloin Leijonat kypärineen näkyvät laajasti eri medioissa, kertoo Finnairin Antti Nieminen, Director Consumer Marketing.
Maskit maalannut Joni ”Bona” Hallikainen haki maskeihin arvokkuutta.
- Hain maskin maalauksessa selkeätä ja yhtenäistä linjaa peliasujen kanssa. Isot logot ja vahvat kontrastit loivat mielestäni arvokkaan ja maajoukkuetta kunnioittavan lopputuloksen, Hallikainen sanoo.